شکایات بالای مردمی از طولانی شدن پرداخت تسهیلات در بانکها
بازرس کل قضایی استان یزد: بالاترین مراجعات مردمی به واحد رسیدگی به شکایات مربوط به طولانی شدن فرایند پرداخت تسهیلات در شعب بانکها است.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، بازرس کل قضایی استان یزد در بازدید سرزده از مدیریت امور شعب بانک ملی استان یزد، بالاترین مراجعات مردمی به واحد رسیدگی به شکایات را مربوط به طولانی شدن فرایند پرداخت تسهیلات در شعب بانکها عنوان کرد.
مختاری با انتقاد از این وضعیت گفت: هدف از بازرسیهای سرزده از دستگاههای خدمات رسان، نظارت بر نحوه خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع مطابق سیاستهای سازمان بازرسی کل کشور و از تاکیدات ریاست عالی سازمان میباشد که بر همین اساس بازرسی کل استان نیز این موضوع را به صورت مستمر و برنامه ریزی شده در دستورکار خود قرار داده است.
وی اظهار داشت: متأسفانه بالاترین مراجعات مردمی به واحد رسیدگی به شکایات مربوط به طولانی شدن فرایند پرداخت تسهیلات درشعب بانک میباشد و این امر باید اصلاح شود.