غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
با بستن اماکن مقدسه و مساجد و ممانعت تعمدی از برگزاری نماز به بهانه ویروس کرونا ولی پر بودن مساجد و اماکن متبرکه در کمک مؤمنانه،بی حرمتی به نماز واجب ببرخی اتوبوس های بین شهری رسیده و علاوه بر خراب بودن اتوبوس ها در مسیر بین شهری بیش از ده ساعت و معطلی و تضییع حقوق مسافر به دلیل عدم وجود معاینه فنی و افزایش تصادفات بین جاده ای، نماز هم در برخی خطوط اتوبوس های بین شهری از جمله قم به تبریز و بالعکس تعطیل شده و به راحتی بدون هیچ نگرانی از قانون مصوب کشور که مدافع و بازرسی ندارد،توقف نمیکنندچون خودشان اهل نماز نیستند!!
مرکز رسیدگی به شکایات در ترمینال قم جایی قرار گرفته که هیچ مسافری بدون پرس و جو و گشتن امکان دستیابی ندارد چون تابلوی بالای در مدیریت ترمینال قم نوشته شده ولی روی کاغذ با خودکار روی در شیشه ای که باز می شود بدون ورود امکان مشاهده این کاغذ نیست، نوشتند مرکز رسیدگی به شکایات!!! یعنی نه مرکزی وجود داردو نه رسیدگی کننده ای.بررسی بیش از این را ثابت کرده و مسافران بدون اطلاع مثل گوسفند در تعاونی ها و برخی ماشین های خارج از عضویت در تعاونی، جابجا می شوند و وقت سوار شدن می فهمند همان تعاونی که مورد تأئیدشان بود، بار گوسفند را به تعاونی دیگری با اجازه وزارت کشور و شهرداری ها تحویل داده که برابر بررسی میدانی در اینگونه موارد راننده اتوبوس علیرغم اخذ وجه از تعاونی قبلی، هیچ تعهدی به حقوق مسافر و وضعیت بهداشتی ماشین و سرویس بهداشتی های بین راه و خود مسافر و نماز ندارند!
ظاهرا وزیر کشورو شهرداریها در امور سیاسی خبره اند!
mansurevatani.ir
وزارت_ارتباطات فاین تذهبون؟
طی یک سال گذشته شرکت مخابرات ایران، در راستای افزایش درآمد دولت الکترونیک از جیب مردم ملزم به امور الکترونیکی، بهای اینترنت خانگی را افزایش و با افزایش مداوم رسم دولت اصلاحات در همه امور ضروری مردم، فعلا به رقم نجومی رسانده که 200 هزار تومان هزینه کمترین خرید حجم گیگ خانگی هست! برای خالی کردن جیب مردم، به جای فروش حجم و افزایش تسهیلات اینترنت خانگی همچون سالهای قبل، فروش بسته و سرویس توأم با گیگ خوری مضاعف در دزدی از جیب مردم را به شدت افزایش داده که امکان خرید زیر 100 گیگ هم در حال انقراض هست و وزارت بی ارتباط با فرهنگ بومی ایران، در صدد مشغولیت مردم به ویژه جوانان با اینترنت و تلگرام و... هست تا اهداف شوم حذف خانواده ایرانی به طور کامل انجام گیرد. با این هزینه گزاف نیز بسیاری توان خرید اینترنت خانگی و غیرخانگی ندارند، ولی حسن روحانی مدعی دولت الکترونیک و آسان سازی امور اداری و خرید و فروش و... هست!!!
از وظایف فوری مجلس یازدهم عزل حسن روحانی بر اساس مدارک غیرقابل انکار وابستگی به بیگانگان و 7 سال مصیبت زایی بر مردم براساس دستور دشمنان اسلام و نیز عزل وزیر ارتباطات و ارجاع به مرجع قضایی جهت محاکمه هردو می باشد. ناگفته پیداست وزیر ارتباطات پادوی روحانی بوده و از خود هنری ندارد.
mansurevatani.ir
نظر شما
تعداد کارکتر های مجاز ( 700 )
* کد کپچا:
captcha